اهميت استراتژي بازاريابي براي مشاغل امروزي

۴ بازديد

با گذشت سال ، آيا وقت خود را براي در نظر گرفتن اهميت استراتژي بازاريابي امسال اختصاص داده ايد؟

اگر نه ، هنوز دير نيست.

 

ايده پست اينستاگرام

در اين پست ، ما دلايل كليدي را نشان مي دهيم كه اهميت استراتژي بازاريابي را براي كسب و كار شما در حال حاضر و در سالهاي آينده برجسته مي كند.

اما قبل از اينكه به ويژگي هاي يك استراتژي بازاريابي موثر براي تجارت شما بپردازيم.

بياييد در ابتدا مباني چرايي اهميت بازاريابي را مورد بحث قرار دهيم.
چرا بازاريابي مهم است؟

بازاريابي براي هر تجارت خوب ضروري است.

اين به شما كمك مي كند تا با مخاطبان موردنظر خود ارتباط برقرار كنيد و در نهايت به اين ترتيب خواهيد بود كه چگونه در دراز مدت تجارت خود را توسعه خواهيد داد.

بازاريابي مهم است زيرا بدون آن ، تجارت شما به سادگي به جايي نمي رسد زيرا ديده نمي شود.

اما يك چيز است كه تجارت خود را بدون جهت به بازار عرضه كنيد و يك چيز ديگر اين است كه تجارت خود را با يك برنامه مشخص به بازار عرضه كنيد.

نتايج كاملاً متفاوت است.

اينجاست كه استراتژي بازاريابي مطرح مي شود.
اهميت استراتژي بازاريابي براي مشاغل

بسياري از صاحبان مشاغل اهميت استراتژي بازاريابي را كشف نكرده اند.

در واقع ، داشتن يك استراتژي بازاريابي آنقدر مفيد است كه شما مي توانيد آن را به عنوان يك نقشه راه (يا يك تقلب) در نظر بگيريد.

تقريباً در هر تصميم تجاري كه مي گيريد شما را راهنمايي مي كند.

اما استراتژي بازاريابي دقيقاً شامل چه مواردي مي شود؟

به طور خلاصه ، استراتژي بازاريابي شما مسيري را نشان مي دهد كه براي دستيابي به اهداف و اهداف خاص خود طي مي كنيد.

اين ممكن است ساده به نظر برسد ، و اينطور است. اما پرسيدن س questionsالات سختي كه با ايجاد يك استراتژي بازاريابي ايجاد مي شود هميشه آسان نيست.

و اين دليل اصلي است كه چرا بسياري از مشاغل اهميت يك استراتژي بازاريابي را تشخيص نمي دهند.
پيامدهاي نداشتن استراتژي بازاريابي

چرا اكثر مشاغل كوچك شكست مي خورند؟ چرا 50 درصد شركت ها بعد از 5 سال شكست مي خورند؟

آن جمله رايج را به خاطر داريد؟ شكست در برنامه ريزي ، برنامه ريزي براي شكست است.

اگر نمي توانيد اهميت يك استراتژي بازاريابي را تشخيص دهيد و بازاريابي ديجيتال را به طور كامل در برنامه بازاريابي خود ادغام نكنيد.

سپس اين پيامدها خواهد بود:

    شكست در برابر رقبا
    از دست دادن سهم بازار به رقباي موجود و مبتدي
    جذب و حفظ مشتريان كمتر
    فرصت هايي را براي هدف گيري و بهينه سازي بهتر از دست مي دهند
    عدم برنامه ريزي اغلب منجر به اجراي غير بهينه مي شود.
    اين بدان معناست كه رقبا بيشتر تهديد مي شوند و خلاء خدمات كم رنگي را كه ارائه مي دهيد پر مي كنند.

و سرانجام ، با توجه به كارآيي بازاريابي ديجيتال ، بسياري از مشاغل منابع كافي را به آن اختصاص نمي دهند.

 

انواع كلمات كليدي

اين فرصتي را براي صاحب مشاغل خردمند فراهم مي كند.

دانش قدرت است و پس از اتمام خواندن اين پست ، كسب و كار شما در رقابت رقابت خواهد كرد.

همچنين براي غلبه بر موانع اوليه اي كه هنگام تلاش براي ارائه يك استراتژي بازاريابي رايج است ، آماده خواهيد بود.
چالش هاي ايجاد استراتژي بازاريابي

رايج ترين چالشي كه صاحبان مشاغل هنگام ايجاد يك برنامه بازاريابي با آن روبرو هستند اين است كه "از كجا شروع كنم؟".

در حقيقت ، اين شايع ترين مانع براي تقريباً هر هدفي در زندگي است.

اهميت بازاريابي

و مانند بسياري از چيزهاي ديگر در زندگي ، كليد اين است كه با تقسيم آن به قطعات كوچكتر ، اين كار بزرگ قابل مديريت باشد. بعداً در مورد آن بيشتر صحبت خواهيم كرد.

دامنه و مقياس بازاريابي ديجيتال بسيار بزرگ است.

براي تجزيه و تحليل آن ، بايد تعدادي از فعاليتهاي بازاريابي ديجيتال را برنامه ريزي كنيد كه به طور كامل سفر مشتري را پوشش دهد.

در اين راه ، ابزارهايي را براي غلبه بر رقابت و افزايش فروش و سود همزمان كشف خواهيد كرد.

همه ما مي دانيم كه چقدر سخت است كه بسياري از مشاغل براي محصولات و خدمات يكسان رقابت مي كنند.

و اينكه چگونه از بقيه متمايز مي شويد بستگي زيادي به ميزان موثر بودن استراتژي بازاريابي شما دارد.

يك استراتژي بازاريابي ديجيتال كه به خوبي برنامه ريزي شده باشد به نام تجاري شما كمك مي كند تا نقاط قوت شما و اينكه شما نسبت به رقباي خود بهتر هستيد را برجسته كند.

اين به شما كمك مي كند نام تجاري خود را بسازيد و در نهايت ، "بزرگ" در طاقچه خود باشيد.

به نظر خوب مياد؟

در زير با چگونگي سود كسب و كار شما در صورت اهميت استراتژي بازاريابي بيشتر آشنا خواهيد شد.

بنابراين بياييد درست به آن برسيم.
5 دليل كه استراتژي بازاريابي براي مشاغل مهم است

    هدف جمعيتي خود را بيابيد
    از استراتژي اثبات شده SMART استفاده كنيد
    همه را در يك صفحه نگه داريد
    همه چيز را به موقع رعايت كنيد
    مي توانيد نام تجاري خود را معتبرتر كنيد

1. جمعيت شناسي هدف خود را پيدا كنيد

اين رايج بازاريابي است كه شما بايد يك استراتژي بازاريابي متمركز بر مخاطبان خاص و برآورده كردن نيازهاي آنها ايجاد كنيد.

براي انجام اين كار ، بايد علايق مخاطبان موردنظر خود و همچنين نقاط ضعف آنها را مشخص كنيد.

جمعيت شناسي هدف شما همچنين تعيين مي كند كه از چه استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد.

به عنوان مثال ، اگر افراد مسن را هدف قرار مي دهيد ، احتمالاً حساب هاي پر سر و صدا توييتر ، اينستاگرام و اسنپ ******** خيلي خوب كار نمي كنند.

 

تبليغات در گوگل چيست

اگر مطمئن نيستيد كه مشتريان شما واقعاً چه كساني هستند ، آن را امتحان كنيد

 

 

با اين نكات حرفه اي ، نسل سرب B2B خود را افزايش دهيد

۳ بازديد

با اين تاكتيك ها ، نسل سرب B2B خود را بهبود بخشيد!

B2B يك مدل تجاري است كه در آن محصولات يا خدمات بين دو يا چند كسب و كار مبادله مي شود.

 

قوانين سئو

به جاي اينكه بين يك تجارت و مصرف كنندگان مستقيم آن باشد.

اگر شركتي SaaS داريد كه محصول يا خدمات نرم افزاري خود را به شركت ديگري مي فروشد ، شما نيز B2B محسوب مي شويد.

علاوه بر اين ، توليد سرب B2B فرايند يافتن و به دست آوردن مشتريان ايده آل به طور خاص براي شركت هاي B2B است.

طبق يك مطالعه HubSpot ، 63 درصد از مشاغل B2B مي گويند توليد سرنخ سخت ترين بخش بازاريابي محصولات و خدمات آنها است.

61٪ احساس مي كنند زمان ، پول و نيروي كافي براي انجام موثر تاكتيك هاي توليد سرب ندارند. اما اين يك خبر عالي است

هنگامي كه برنامه اي كارآمدتر براي كمپين هاي توليد سرنخ B2B داريد ، توليد سرب كمتر چالش برانگيز مي شود.

شما مي توانيد ROI بهتري دريافت كنيد زيرا زمان و پول خود را عاقلانه مصرف مي كنيد.

اين نكات موثر در توليد سرب به شما نشان مي دهد كه چگونه اين كار را انجام دهيد.
5 نكته موثر براي استراتژي توليد سرب B2B شما

    در كانالهاي توليد سرب مناسب تبليغ كنيد
    بودجه تبليغاتي پولي خود را به حداكثر برسانيد
    با بازاريابي مجدد هوشمند شويد
    ايجاد يك برند منطبق
    راه هوشمند را متنوع كنيد

1. در كانالهاي توليد سرب مناسب تبليغ كنيد

جايي كه برند خود را تبليغ مي كنيد به همان اندازه مهم است كه چگونه آن را تبليغ مي كنيد. اگر سرنخ هاي بالقوه در آنجا نيستيد ، نمي توانيد به آنها برسيد.

اگر در مكاني هستيد كه آنها تصميم به خريد نمي گيرند ، اين مي تواند به همان اندازه مضر باشد و تمام زحمات شما را به هدر دهد.

اكثر تصميم گيرندگان تجاري هنگام خريد در Snap******** تصميم گيري نمي كنند.

به احتمال زياد آنها به دنبال منابع تجاري در Pinterest نيستند مگر اينكه زمان بازسازي دفتر فرا رسيده باشد.

بنابراين با توجه به داده ها بهترين مكان براي ارتباط با خريداران تجاري كجاست؟

ممكن است فكر كنيد LinkedIn است ، و حق با شماست! اما فيس بوك در رتبه دوم قرار مي گيرد.

بياييد ببينيم چگونه مشاغل به طور م theseثر از اين كانال ها براي توليد سرنخ B2B استفاده مي كنند.
A. توليد سرب B2B در LinkedIn

92٪ از بازاريابان B2B LinkedIn را ترجيح مي دهند. 80 درصد از سرنخ هاي بازاريابي B2B از طريق LinkedIn با 28 درصد هزينه كمتر از Google Ads دريافت مي شود.

توليد سرب B2B

 

گوگل ادز چيست

 


LinkedIn به 4 دليل مهم در ايجاد سرنخ هاي واجد شرايط بسيار قوي است.

    خريداران شما اينجا هستند-اين جايي است كه تأثيرگذاران و تصميم گيرندگان در تجارت با يكديگر همكاري مي كنند ، مطلع مي شوند و يكديگر را به مارك هاي جديد ارجاع مي دهند.

    شما مي توانيد بر كيفيت تمركز كنيد-جامعه LinkedIn بر كيفيت بسيار متمركز است. شما نمي بينيد افرادي مانند فيس بوك در توييتر خود از هرزنامه ها اسپم مي كنند.

    انتظار نمي رود كه شما 10 بار در روز پست يا توييت ارسال كنيد. هدف شما اين بي نظمي را نمي خواهد.

    افراد با كيفيت = سرنخ هاي با كيفيت بالا-مردم مي خواهند در مورد آنچه براي تجارت مفيد است و چه چيزي م conversationثر نيست ، يك گفتگوي هوشمند داشته باشند.

    تجزيه و تحليل هاي استثنايي - LinkedIn اطلاعات خوبي در مورد نحوه عملكرد شما در اختيار شما قرار مي دهد تا بتوانيد بهينه سازي كنيد.

اكنون ، بياييد نحوه استفاده از LinkedIn را براي استراتژي gen lead خود بررسي كنيم. اين مراحل را دنبال كنيد.

    مشخصات و صفحه شركت خود را تنظيم كنيد

با تكميل مشخصات و صفحه شركت خود شروع كنيد. آن را دقيق و حرفه اي بسازيد.

    مدرك اجتماعي را بدست آوريد

اثبات اجتماعي چيزي است كه نشان مي دهد ديگران فكر مي كنند شما در كاري كه انجام مي دهيد مهارت داريد. ضريب اعتماد شما را بشدت بالا مي برد.

يكي از بهترين راه ها براي افزودن اثبات اجتماعي در LinkedIn اين است كه از ارتباطات مشتري بخواهيد تا مهارت هاي شما را تأييد كند.

مورد ديگر اين است كه از مشتريان بخواهيد توصيه هاي شخصي خود را اضافه كنند.

توصيه ها اساساً مرورهايي در نمايه شما هستند. اينها معني زيادي دارد.

    سئو صفحه شركت شما

صفحه شركت شما مانند SEO فوري (بهينه سازي موتور جستجو) براي كسب و كار شما است. شما بايد براي افزايش اعتبار وب سايت خود تلاش كنيد.

LinkedIn قبلاً مورد اعتماد Google و مشتري هدف شما است.

در مورد كلمات كليدي صفحه تحقيق كنيد. آن را دقيق و تاثيرگذار كنيد تا مردم در صفحه بمانند و كليك كنند تا بازديد كننده وب سايت شما شود.

حتي مي توانيد از صفحه شركت خود براي كمك به قيف هاي بازاريابي خود و هدايت سرنخ ها به وب سايت خود استفاده كنيد.

رهبري را بدست آوريد و در نتيجه چيزي را در ازاي ايميل ارائه دهيد.

مي توانيد يك اينفوگرافيك رايگان ، كتاب الكترونيكي يا هر آهنرباي سربي مرتبط با آنچه ارائه مي دهيد تنظيم كنيد.

انجام اين كار قطعاً به شما كمك مي كند تا ليست ايميل خود را نيز افزايش دهيد.

    در گروه ها فعال شويد

براي صنعت خود به گروه ها بپيونديد. در صورت وجود به برخي از گروه هاي طاقچه بپيونديد.

اما به دنبال گروه هاي وسيع تري نيز باشيد تا بتوانيد به افرادي دسترسي پيدا كنيد كه ممكن است چند قدم با كار شما فاصله داشته باشند.

به دنبال گروه هايي باشيد كه مخاطبان هدف شما در آن فعال هستند. اگر به گروهي ملحق شديد و متوجه شديد گروهي فعال نيست يا مخاطبان شما آنجا نيستند ، ادامه دهيد.

    محتوا را به اشتراك بگذاريد

استراتژي بازاريابي محتوايي شما در LinkedIn بسيار مفيد خواهد بود. پيوندهايي به محتواي خود به عنوان بخشي از كمپين هاي بازاريابي ورودي خود ارسال كنيد.

در صورت مجاز بودن در آن گروه ، محتواي ديگران را در گروه ها به اشتراك بگذاريد. همچنين ، آنها را بين ارتباطات خود به اشتراك بگذاريد.

 

چك ليست سئو وب سايت

در گفتگوهايي شركت كنيد كه در آن مي توانيد تخصص و دانش خود را نشان دهيد. اما در هر دو حالت از تبليغات بيش از حد خودداري كنيد.

8 تكنيك ساده براي افزايش نرخ باز كردن ايميل شما

۵ بازديد

بهبود نرخ باز كردن ايميل شما بدون شك تأثير مستقيم بر نتيجه نهايي شما خواهد داشت.

 

گوگل ادز چيست

به هر حال ، بازاريابي ايميلي به ازاي هر دلار هزينه بيشتري نسبت به ساير رسانه ها ايجاد مي كند.

به ازاي هر 1 دلار بازگشت هزينه عبارتند از:

    ايميل: 41 دلار
    بازاريابي موتورهاي جستجو: 22.24 دلار
    تبليغات نمايش: 19.72 دلار
    رسانه هاي اجتماعي: 12.71 دلار
    بازاريابي تلفن همراه: 10.51 دلار

همانطور كه از اين اعداد مشاهده مي كنيد ، بازاريابي ايميلي كار مي كند. اين يكي از بهترين روش ها براي جذب مخاطب و همچنين فروش محصولات يا خدمات شما است.

اما اين بدان معنا نيست كه بازاريابي ايميلي هميشه آسان است. به عنوان مثال اين واقعيت را در نظر بگيريد كه 55 درصد از مشتريان شما ايميل خود را به طور مرتب بررسي نمي كنند.

به علاوه ، انتظار مي رود تعداد ايميل هايي كه هر روز يك نفر ارسال و دريافت مي كند تا سال 2019 به 117 برسد! اين رقابت زيادي است

بنابراين چگونه مطمئن مي شويد كه پيام برند شما خوانده شده و پخش مي شود؟

شما بايد روي چند مورد كار كنيد…

نرخ باز كردن ايميل

و اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بر روي نرخ باز كردن ايميل خود كار كنيد.

اما ابتدا ، بايد دقيقاً بدانيد نرخ باز شدن ايميل به چه معناست.
نرخ باز شدن ايميل چگونه محاسبه مي شود؟

نرخ باز كردن ايميل نسبت باز شدن ايميل هاي باز شده به تعداد كل ايميل هاي ارسال شده با موفقيت را اندازه گيري مي كند.

ارائه دهندگان خدمات ايميل (ESPs) نرخ باز شدن شما را با گرفتن تعداد ايميل هاي باز شده و تقسيم آن مبلغ بر تعداد…

… ايميل هاي ارسال شده منهاي ايميل هاي برگشتي ارسال شده است.

در اينجا اين فرمول به نظر مي رسد:

نرخ باز كردن = # ايميل باز شده / # ايميل ارسال شده - # ايميل برگشتي

به عنوان مثال ، 200 ايميل باز شد. تقسيم بر 300 ارسال شده منهاي 20 مورد برگشت (بنابراين 200/280) = 71٪ نرخ باز شدن ايميل.

 

قوانين سئو

البته ، اين نرخ فوق العاده اي است و فقط نمونه اي از نحوه محاسبه ميزان خود است.
نرخ باز خوب براي ايميل چيست؟

ميانگين نرخ باز كردن ايميل خوب بين 15 تا 25 درصد است. اما اگر كسب و كار شما به اين محدوده نرسيده است ، مشكلي نيست.

با توجه به Mailchimp ، ميزان باز بودن "خوب" مي تواند بر اساس نوع كسب و كار (B2B يا B2C) ، اندازه شركت و صنعت متفاوت باشد.

حتي در كشورهاي مختلف متفاوت است!

درس اينجا اين است كه نرخ باز شدن ايميل شما نهايي نيست. در نهايت ، شما مشتركان خود را بهتر از ديگران مي شناسيد.

نرخ باز شدن ايميل شما ممكن است كمتر از ميانگين صنعت شما باشد ، اما كمپين شما همچنان مي تواند نتايج خوبي را ارائه دهد.
چرا نرخ باز كردن ايميل خود را افزايش دهيد؟

اگر با بازاريابي ايميلي تجربه داريد ، احتمالاً موفقيت كمپين خود را با اندازه گيري ميزان باز شدن ايميل و نرخ كليك كنيد.

اين خوبه.

اگر چنين است ، بايد بدانيد كه CTR كاملاً به ميزان باز شدن ايميل شما بستگي دارد! بدون هيچ گونه باز شدن ، هيچ كليك دريافت نخواهيد كرد.

خبر خوب اين است كه حفظ نرخ باز كردن ايميل خوب كار سختي نيست.

در همه صنايع ، نرخ باز كردن ايميل نسبتاً ثابت است و بين 22 تا 25 درصد از 2006 تا 2017 بوده است.

نرخ باز كردن ايميل

اما اگر نرخ باز شدن ايميل شما آنطور كه مي خواهيد بالا نباشد ، چطور؟ آيا واقعاً ارزش آن را دارد كه نرخ باز شدن ايميل خود را افزايش دهيد؟

مزاياي نرخ باز كردن ايميل بالا

نرخ باز شدن ايميل شما قطعاً بر نتيجه نهايي شما تأثير مي گذارد. مثلا:

    نرخ كليك شما 5 درصد است
    نرخ تبديل شما از صفحه فروش كه خواننده شما در آن قرار دارد 3 است
    شما 15000 مشترك داريد
    نرخ باز كردن ايميل خود را 5 increase افزايش مي دهيد

نتايج اين خواهد بود:

    750 مشترك ديگر ايميل شما را باز مي كنند
    حداقل 37 خواننده اضافي به صفحه محصول شما مراجعه مي كنند

اگر محصول يا خدمات گران قيمت داريد كه حدود 1000 دلار ارزش دارد.

سپس اين چيزي است كه شما فقط از طريق اصلاح ايميل هاي خود و بهبود نرخ باز كردن ايميل خود به دست مي آوريد.

اما شايد بهتر باشد از منظر ديگري به مسائل نگاه كنيم.
پيامدهاي ضعيف باز كردن ايميل

اگر نرخ باز شدن ايميل شما ضعيف است ، در عوض موارد زير را مشاهده خواهيد كرد:

    تعداد كليك هاي كمتر از ايميل هاي تبليغاتي شما به صفحات محصول شما
    ثبت نام كمتر براي پيشنهادات شما
    سهام كمتر و قرار گرفتن در معرض
    با رويدادهاي تبليغاتي با بليط بزرگ فرصت هاي خود را هدر دهيد
    فروش كمتر

بنابراين اكنون كه دليل اهميت افزايش نرخ باز شدن ايميل شما را مشخص كرده ايم ، 8 راه آسان را براي بهبود آن به شما نشان مي دهيم.

اكثر اين نكات سريع و ساده اجرا مي شوند.

نرخ باز كردن ايميل
8 تكنيك براي افزايش نرخ باز كردن ايميل خود

    بهينه سازي براي موبايل
    وارد ليست سفيد شويد
    از فيلترهاي هرزنامه خودداري كنيد
    خط موضوعي خود را بهبود بخشيد
    محتواي خود را درجه يك كنيد
    ليست هاي خود را تقسيم بندي كنيد ، سرنخ خريداري نكنيد
    ايجاد هيجان
    زمان بندي خود را تغيير دهيد

1. Optimize For Mobile

آيا مي دانستيد كه بيش از 2/3 مردم از دستگاه تلفن همراه براي بررسي ايميل ها استفاده مي كنند؟

علاوه بر اين ، 70 درصد مردم بلافاصله ايميل هايي را كه براي موبايل بهينه نشده اند حذف مي كنند!

براي بهينه سازي ايميل هاي خود براي دستگاه هاي تلفن همراه ، سه حوزه اصلي وجود دارد كه بايد بر آنها تمركز كنيد.

با رعايت مراحل اين بخش ، مطمئن مي شويد كه ايميل هاي شما براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شده است.

از نام

براي بهبود نرخ باز كردن ايميل خود ، اطمينان حاصل كنيد كه نام "از" شما در دستگاه هاي تلفن همراه مناسب است.

 

سئو چيست

نامهاي كوتاه بهتر هستند - نامهايي با بيش از 20 كاراكتر روي صفحه تلفن همراه قطع مي شوند.

نحوه ايجاد استراتژي بازاريابي محتواي سئو مورد نياز شما

۴ بازديد

در اينجا نحوه بازاريابي محتواي SEO خود را توسعه مي دهيم

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) و بازاريابي محتوا يكي از مهمترين ابزارهاي موجود براي بازارياب مدرن است.

 

گوگل ادز چيست

شما اغلب نمي شنويد كه اين دو تاكتيك با هم صحبت شده باشند.

با اين حال ، يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO واقعاً مي تواند بازاريابي مارك شما را به سطح بعدي برساند.

اگر مي خواهيد از كمپين هاي بازاريابي ديجيتال خود بهترين نتايج را بگيريد ، مهم اين است كه يك استراتژي بازاريابي يكپارچه ايجاد كنيد.

اين بدان معني است كه شما بايد بازاريابي محتوا و SEO را براي كمك به يكديگر همكاري كنيد.

توسعه يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO بهترين راه براي اطمينان از كاركردن اين دو در كنار يكديگر است.

در اين پست ، ما كمي بيشتر در مورد سئو و بازاريابي محتوا صحبت مي كنيم.

سپس ، نحوه همكاري آنها براي سود كسب و كار شما را شرح خواهيم داد.

و سپس ما شما را در مراحل توسعه استراتژي بازاريابي محتواي SEO خود راهنمايي مي كنيم.
بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) چيست؟

بياييد با صحبت درباره اينكه SEO چيست صحبت كنيم. بهينه سازي موتورهاي جستجو فرايند ايجاد ترافيك ارگانيك يا رايگان وب سايت از موتورهاي جستجو است.

همه موتورهاي جستجو مانند Google و Bing داراي صفحه نتايج موتورهاي جستجو هستند.

اين صفحات بر اساس كلمات كليدي و عباراتي كه در نوار جستجو تايپ كرده اند نتايج جستجو را به كاربران ارائه مي دهد.

اين نتايج بر اساس ارتباط آنها با كاربر موتور جستجو رتبه بندي مي شوند.

از طريق سئو ، كسب و كارها قصد دارند محتواي خود را براي كلمات كليدي و عبارات مرتبط با مخاطبان موردنظر خود رتبه بندي كنند.

با بهينه سازي سايت و محتواي خود براي موتورهاي جستجو ، كسب و كار شما مي تواند به بهبود ديد آنلاين كمك كند.

اكثر مصرف كنندگان فرآيند خريد را با تحقيق درباره موضوعات مرتبط در Google و ساير موتورهاي جستجو آغاز مي كنند.

با رتبه بندي كلمات كليدي مرتبط ، به خريداران مربوطه كمك مي كنيد تا برند خود را در زمان نياز پيدا كنند.

توجه به اين نكته ضروري است كه محتواي شما تنها عاملي نيست كه در رتبه بندي موتورهاي جستجوي شما نقش دارد.

همچنين تعدادي از عوامل ديگر در داخل و خارج از صفحه وجود دارد كه مي تواند بر SEO شما تأثير بگذارد.

اينها شامل معماري سايت شما و همچنين پيوندهاي ورودي به محتواي سايت شما مي شوند.

با اين حال ، در اين پست ، ما قصد داريم بر روي بخش بازاريابي محتوا SEO تمركز كنيم.

بازاريابي محتواي سئو

اين جدول تناوبي عوامل موفقيت SEO همه عناصر مختلفي را كه در رتبه بندي SEO موثر هستند نشان مي دهد.

يكي از مهمترين عناصر SEO در بحث بازاريابي محتوا ، تحقيق در مورد كلمات كليدي است.

كسب و كار شما بايد كلمات كليدي و عباراتي را كه مخاطبان مورد نظر شما براي يافتن مارك هايي مانند شما در موتورهاي جستجو استفاده مي كنند ، بيابد.

با ايجاد محتوا در مورد اين موضوعات ، مي توانيد براي رتبه بندي كلمات كليدي در صفحه نتايج موتورهاي جستجو كار كنيد.

 

تبليغات در گوگل چيست

هنگام انجام تحقيقات كلمات كليدي خود ، مي خواهيد از كلمات كليدي و واژه هاي گسترده و واضح فراتر برويد.

اينها اغلب داراي سطوح رقابتي بالاتري هستند و كسب و كار شما را در رتبه اول در صفحه اول گوگل سخت تر مي كند.

در عوض ، كلمات كليدي و عبارات كليدي تر و طولاني تري را هدف قرار دهيد كه به شما كمك كند ترافيك مرتبط تري را به ارمغان بياوريد.

براي اين كار مي توانيد از ابزار Google Keyword Planner استفاده كنيد.

برنامه ريز كلمات كليدي Google Ads

و براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تحقيقات كلمات كليدي ، مطمئن شويد كه پست وبلاگ ما را در مورد نكات تحقيق كلمات كليدي بررسي كرده ايد.

بازاريابي محتوا چيست؟

بازاريابي محتوا يك تاكتيك بازاريابي ديجيتال است كه شامل ايجاد محتواي مرتبط و ارزشمند براي كمك به شما در جذب مشتريان جديد است.

اين محتوا با هدف پيشبرد برخي از اقدامات مشتري ، مخاطبان هدف شما را هدف گرفته است. ممكن است عمل مورد نظر هميشه فروش نباشد.

به عنوان مثال ، ممكن است شما مشتريان را مجبور به دانلود يك كتاب الكترونيكي كنيد يا يك مشاوره به عنوان راهي براي پايين آوردن آنها در قيف بازاريابي تنظيم كنيد.

چند بخش مختلف از بازاريابي محتوا وجود دارد كه با يكديگر همكاري مي كنند و راه هاي جديدي را براي تجارت شما به ارمغان مي آورند.

ابتدا بايد محتواي مرتبط ايجاد كنيد كه براي مخاطبان شما مفيد باشد.

بازاريابي محتوا هميشه بر فروش متمركز نيست.

گاهي اوقات هدف اين است كه مخاطبان خود را آموزش دهيد و گاهي ديگر فقط براي سرگرمي محض است.

در هر صورت ، محتوا بايد نوعي ارزش را به مخاطبان شما اضافه كند.

بازاريابي محتواي سئو

بازاريابي محتوا مي تواند به طرق مختلف براي كسب و كار كوچك شما مفيد باشد.

فقط ايجاد محتوا كافي نيست.

سپس بايد آن را در معرض ديد مخاطبان قرار دهيد.

بخش دوم بازاريابي محتوا شامل تبليغ محتوايي است كه در كانال هاي مختلف مانند رسانه هاي اجتماعي ايجاد كرده ايد.

با به دست آوردن محتواي خود در مقابل مخاطبان مناسب ، مي توانيد بر ايجاد ارتباط با سرنخ هاي مربوطه كار كنيد.

هدف نهايي بازاريابي محتوايي شما ايجاد روابط با مشتريان و مشتريان است.

محتواي شما با نشان دادن تخصص خود به ايجاد روابط كمك مي كند.

و همچنين ، ارائه اطلاعات ارزشمند كه به مصرف كننده كمك مي كند تصميم خريد هوشمندانه تري بگيرد.

ايجاد محتوا كه براي خريداران در هر مرحله از سفر جذاب باشد بسيار مهم است.

 

انواع كلمات كليدي

از كساني كه تازه شروع به تحقيق كرده اند تا مصرف كنندگان

 

 

چگونه مي توان عكس هاي اينستاگرام را كه حتي بهترين عكاسان را خيره مي كند

۳ بازديد

براي مشاركت مشتريان در اينستاگرام شما بايد بدانيد كه چگونه عكس هاي اينستاگرام را كه خيره كننده - ساده و ساده است.

حساب هاي بصري خيره كننده پيروان را كسب مي كنند.

 

راهنماي تگ منيجر

با توجه به آمار، بيش از 100 ميليون عكس و فيلم هر روز در اينستاگرام آپلود مي شود.

و براي كساني كه محصولات فروش مي كنند، مي دانند كه 93 درصد از افراد يك تصوير را يكي از مهمترين عوامل تصميم گيري خريد مي دانند.

مردم مي خواهند الهام بخش باشند. آنها مي خواهند چيزي را احساس كنند. آنها مي خواهند نمايه شما را دوست داشته باشند.

اما بسته به صنعت شما، بدانيد كه چگونه عكس هاي اينستاگرام را انجام دهيد كه اين كار را انجام مي دهد ممكن است خيلي آسان نباشد.

گرفتن عكس هاي زيبايي عالي به اندازه حرفه اي به نظر نمي رسد. عكسبرداري تصاوير معني دار سازگار براي يك نام تجاري شخصي، تعهد مي كند.

اگر شما در صنعت B2B هستيد، ممكن است به طور كامل در از دست دادن باشد.

مهم نيست كه سطح صنعت يا مهارت شما شما مي توانيد ياد بگيريد كه عكس هاي اينستاگرام-Worthy را مانند يك طرفدار داشته باشيد.

ما به شما كمك مي كنيم هر صنعت را به شما نشان دهيد و از طريق تصاوير به هر مشتري هدف دسترسي پيدا كنيد.

بياييد اسرار حرفه اي، تكنيك ها و ابزارهايي كه متخصص اينستاگرامmers كارشناس را براي ايجاد عكاسي شگفت انگيز استفاده مي كنند، كشف كنيم.
20 اسرار در مورد چگونگي گرفتن عكس هاي اينستاگرام عالي

    شروع با يك طرح
    دوست نداشتن
    استفاده از نور طبيعي
    برخي از اتاق را ترك كنيد
    اولين عضلات چشم خود را كار كنيد
    بيش از حد ويرايش نكنيد
    از ويژگي شبكه استفاده كنيد
    يك پس زمينه را وارد كنيد
    يك نقطه مورد علاقه داشته باشيد
    لحظات جاسوسي چشم
    زيرزميني؛ بيش از حد تحويل
    آن را فعال كنيد
    اجتناب از حالت HDR
    به دنبال كنتراست هاي شديد
    يك زاويه ديگر را امتحان كنيد
    از قانون سوم استفاده كنيد
    فضاي سفيد را در آغوش بگيريد
    نمايش مقياس براي اقلام بزرگ
    عكس بگيريد پس از تاريكي
    برو ضد آب

1. با يك برنامه شروع كنيد

هنگامي كه اين مقاله را تكميل مي كنيد، اين گام دلهره آور بسيار ساده تر خواهد شد. شما يك ايده خوب از تاثير بصري كه در حال انجام آن هستيد، خواهيد داشت.

 

تبليغات در گوگل چيست

شما موضوع خود را، رنگ ها و چگونگي سازماندهي تصاوير خود را در صفحه خود مي دانيد.

شما مي فهميد كه چگونه عكس هاي اينستاگرام را كه با اهداف و سبك شما هماهنگ شده اند، درك كنيد. شما مي توانيد شروع به ساخت يك استراتژي بازاريابي اينستاگرام موثر كنيد.

قبل از شروع به قدم زدن و ايجاد داستان هاي اينستاگرام براي كسب و كار، اهداف خود را در نظر بگيريد.

عكاسي شما چگونه به شما كمك خواهد كرد؟ چه پيام برند، تصاويري را انتقال مي دهد؟

بازگشت به اين طرح به عنوان شما شروع به ساخت مجموعه عكس خود را. اين به استاندارد تبديل خواهد شد كه هر تصويري را كه انتخاب مي كنيد اندازه گيري مي كنيد.
2. تعقيب را دوست نداشته باشيد

ما دوست داريم زماني كه مردم عكس هاي ما را دوست دارند. اين احساس خوبي دارد و به نظر مي رسد كه شما چيزي را انجام مي دهيد.

اما در محدوده چيزها، "مانند" در هر پلتفرم رسانه هاي اجتماعي به معني بسيار كم است. بله، اگر پست ويروسي مي رود، مي تواند تاثير مثبتي داشته باشد.

اما در غير اين صورت، اكثر مردم اهميتي نمي دهند كه چگونه بسياري از چيزي را دوست دارد.

يوتيوب، Quora و Reddit شايع ترين استثنا هستند. Upvotes (Likes) افزايش قابل توجهي را افزايش مي دهد.

آيا شما مي خواهيد مردم به "مانند" پست هاي خود را؟

البته، شما مي خواهيد مردم به "دوست".

اما در اينستاگرام شما مي توانيد بعد از فريب هاي تصادفي تعقيب كنيد، تلاش كنيد تا محتويات را تكرار كنيد كه بسياري از آنها را فقط به مسطح مي اندازند.

در عوض، هنگامي كه شما در مورد چگونگي گرفتن عكس هاي اينستاگرام فكر مي كنيد، توجه داشته باشيد كه عكس ها نظرات را دريافت مي كنند.

توجه داشته باشيد از آنچه شما ارسال مي كنيد زماني كه شما تعداد پيروان افزايش مي يابد.

از اين داده ها براي هدايت تلاش هاي خود استفاده كنيد. تمركز بر كيفيت سازگار، هدفمند. اين چگونگي گرفتن عكس هاي اينستاگرام كه به مشتريان شما اهميت دارد.
3. از نور طبيعي استفاده كنيد

ما بيشتر روزهاي ما را در دفاتر و خانه هاي ضعيف روشن مي كنيم. چشمان ما به آن استفاده مي شود. روزهاي آفتابي بدون عينك آفتابي تقريبا دردناك هستند.

نحوه گرفتن عكس هاي اينستاگرام

اما دوربين ها، حتي مدرن ترين مدرن، واقعا نور طبيعي را دوست دارند. آنها دوست ندارند به سمت راست در خورشيد اشاره كنند.

و چنين چيزي به عنوان خيلي روشن است. اما نور طبيعي باعث تفاوت زيادي مي شود.

بنابراين با اين گفتار، سعي كنيد از فلش دوربين خود به جاي نور طبيعي اجتناب كنيد.

چرا؟ از آنجا كه در استفاده از نور طبيعي براي عكس هاي شما، شما دريافت خواهيد كرد:

    رنگ هايي كه بيشتر پر جنب و جوش هستند.
    مرزهايي كه به نظر مي رسد بيشتر تعريف شده است.
    متون ساده تر براي خواندن.

با استفاده از فلش مي تواند در واقع موضوع را بشويد و عكس ها را صاف كنيد.

برنامه ريزي براي گرفتن عكس در صبح زود و يا درست قبل از غروب.

يا آماده شدن براي فتوشاپ خود را در روز زماني كه آسمان پر از ابرهاي كومول سفيد كركي سفيد مسدود كردن برخي از خورشيد مستقيم.

اين زماني است كه نورپردازي در فضاي باز مناسب ترين آن است.

 

ايده پست اينستاگرام

اما اگر عكسبرداري خارج از منزل يك گزينه نيست، سپس سعي كنيد عكس ها را در يك اتاق روشن يا نزديك پنجره ها كه در آن چراغ هاي طبيعي مي توانند از آن عبور كنند، عكس بگيريد.

اگر شباهت باشد، چراغ هاي محيط مانند پنجره هاي فروشگاه يا چراغ هاي خياباني انجام مي دهند.

در اينجا، عكاس روشنايي طبيعي را به عنوان رول طوفان در دست گرفت.

7 راه اثبات شده براي به دست آوردن مشتركين ايميل با كيفيت بيشتر

۴ بازديد

ايميل تنها رسانه اي است كه به مشاغل اجازه مي دهد تا محتواي بسيار سفارشي را مستقيماً براي يك مشتري خاص ارسال كنند.

و با اين وجود تنها 30 درصد از مشتركين ايميل از ايميل هاي هفتگي يك مارك خريد مي كنند.

 

ايده پست اينستاگرام

با چنين آماري بايد تعجب كنيد: آيا مشاغل چيزي از دست مي دهند؟

اگر نمي دانيد از كجا شروع كنيد ، درك نحوه جذب مشتركان بيشتر مي تواند بسيار سخت باشد.

راههاي بي پايان براي به دست آوردن مشتركان ايميل بيشتر وجود دارد.

اما اگر بر تعداد مشتركان خود بيشتر از كيفيت آن ايميل ها تمركز كنيد ، مي توانيد بازده ناچيزي را از آن ليست خارج كنيد.

براي به دست آوردن نتايج در بازاريابي ايميلي بدون صرف بيش از حد ، ابتدا بايد بر كيفيت مشتركان ايميل خود تمركز كنيد.

بياييد نگاهي به 7 روش اثبات شده براي انجام اين كار بيندازيم.
چگونه مي توانيد مشتركان ايميل بيشتري براي مشاغل خود بدست آوريد

    مشتركين "باكيفيت" را براي مشاغل خود تعريف كنيد
    ترافيك را به يك صفحه فرود هدايت كنيد
    ارائه مدرك اجتماعي
    ايجاد محتواي مرتبط تر
    تخصص خود را نشان دهيد
    وبلاگ خود را به يك ماشين توليد كننده سرب تبديل كنيد
    مشتركين را به تبليغ كننده تبديل كنيد

1. مشتركين "با كيفيت" را براي مشاغل خود تعريف كنيد

كيفيت واژه اي است كه دوست داريم آن را دور بزنيم. ما مي دانيم كه مهم است اما واقعا كيفيت به چه معناست؟

براي توسعه برنامه اي براي به دست آوردن تعداد بيشتري از مشتركان ايميل با كيفيت بالا ، ابتدا كاملاً مشخص كنيد كه مشتركان ايميل چگونه با كيفيت هستند.

صرف نظر از صنعت يا بازار شما ، مشتركين ايميل با كيفيت زير هستند.
آنها مشتريان هدف شما هستند

بديهي به نظر مي رسد. اما اگر از استراتژي هايي استفاده نمي كنيد كه افراد مناسب را جذب كند.

شما مي توانيد با مشتركي مشتركي كه علاقه اي به تبديل شدن به مشتري پولي ندارند - هرگز.

آنها هيچ علاقه اي به نام تجاري شما ندارند و نخواهند داشت. آنها به دلايل اشتباه ثبت نام كردند و به اندازه گيري هاي خود ادامه مي دهند.

مشترك باكيفيت مشتركي است كه شما عمداً با كمپين توليد سرور ايميل خود آن را هدف قرار داده ايد.
آنها با شما درگير مي شوند

از آنجا كه افراد مناسب را جذب كرده ايد ، تعامل با آنها آسان است. شما درك مي كنيد كه چه چيزي براي آنها مهم است.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

شما به طور مداوم آن را ارائه مي دهيد. نرخ تعامل را مشاهده مي كنيد كه اين واقعيت را تأييد مي كند كه پيام درستي را به افراد مناسب ارسال مي كنيد.
تبديل آنها آسان است

شما برخي از مشتركان ايميل را جذب خواهيد كرد كه نسبت به ديگران به تبديل نزديك تر هستند.

تغذيه قيف بازاريابي محتوا به اين معني است كه افراد را زودتر به نام تجاري خود يا اراده رقبا وارد مي كنيد.

مشتركين ايميل

اما زمان ، تلاش و تمركز مالي شما هميشه بهتر است به دنبال ميوه هاي كم مصرف باشيد. گذاشتن آن روي تاك تا پژمرده شود براي تجارت بد است.

هزينه تبديل مشتركين با كيفيت كمتر خواهد بود و ROI شما در ايميل افزايش مي يابد.

وقتي مشتركان باكيفيتي داريد ، خواهيد فهميد كه چرا ايميل چنين ابزار تبديل قدرتمندي است.

آيا ميانگين 4.16٪ نرخ تبديل ايميل را دريافت خواهيد كرد؟ يا تبديلات شما بسيار بيشتر خواهد بود؟ همه چيز بستگي به كيفيت ليست ايميل شما دارد.
بدانيد چه كسي را جذب مي كنيد

در طول اين مقاله ، ما در مورد ايجاد استراتژي هايي كه مشتركان با كيفيت را براي تجارت شما جذب مي كند صحبت خواهيم كرد.

اما براي اطمينان از اينكه در مسير درست هستيد ، به تجزيه و تحليل نياز داريد. در مورد ايميل ، اعداد واقعاً گوياي خود هستند.

شما بايد پيگيري كنيد:

    نرخ بازگشت (غيرقابل تحويل)
    نرخ باز
    CTR (كليك كنيد)
    تبديل
    نرخ رشد را در رابطه با 4 مورد بالا ذكر كنيد.
    اشتراك گذاري/نرخ ارسال
    ROI كلي شما

اگر نرخ پرش بالا مي رود و بقيه در حال كاهش هستند ، شما گيرندگان ايميل با كيفيت را جذب نمي كنيد.

شما بايد به اين اعداد به طور كلي نگاه كنيد. اما براي كمپين هاي خاص به آنها نيز نگاه كنيد.

اين به شما كمك مي كند بفهميد كه آيا محتوا مشكل است نه جذب مشتركان اشتباه.

و به KPI خود (شاخص هاي كليدي عملكرد) براي هر بخش يا مخاطب هدف نگاه كنيد.

اين به شما كمك مي كند بفهميد كه با كدام بخش بيشترين بازده سرمايه گذاري را دريافت مي كنيد.

اين اطلاعات را براي ايجاد يك ليست ايميل حتي بهتر از قبل تهيه كنيد.
اجازه دهيد مشتركين با كيفيت پايين بروند

در نهايت ، مشتركان بي كيفيت را رها كنيد. آنها هيچ كار خوبي براي شما انجام نمي دهند

افرادي را كه در حال تعامل هستند صرفاً به اين دليل كه چيزي نخريده اند حذف نكنيد.

 

تبليغات در گوگل چيست

اما ليست افرادي كه اين كار را انجام مي دهند را كوتاه كنيد

    هرگز ايميل هاي خود را باز نكنيد
    به مدت 6 ماه ايميل باز نكرده ايد مگر اينكه قبلاً خريداري كرده باشند
    به عنوان غيرقابل تحويل برگرد

اين افراد ايميل شما را نمي خواهند. آنها كيفيتي نيستند كه شما به دنبال آن هستيد.

بنابراين پول خود را براي آنها هدر ندهيد - مخصوصاً اگر يك پلت فرم ايميل داريد كه با توجه به تعداد مخاطبين يا ايميل هايي كه ارسال مي كنيد از شما هزينه مي گيرد.

نگه داشتن آنها فقط باعث كاهش اعداد شما مي شود. درك اين كه واقعاً چگونه كار مي كنيد دشوار مي شود.

اعداد واقعي تري را كه مي توانيد از آنها ياد بگيريد دريافت كنيد. كمپين هاي ايميل خود را بهبود بخشيد. بگذاريد اين افراد بروند.
2. رانندگي ترافيك به يك صفحه فرود

ساده ترين و م effectiveثرترين راه براي به دست آوردن مشتركين با كيفيت بيشتر ، هدايت ترافيك به يك صفحه فرود است.

در اين صفحه فرود ، چيزي را كه تار شماست به فرد پيشنهاد دهيد

كمپين بازاريابي رسانه هاي اجتماعي: اين مشاغل كوچك بهترين كار را كردند

۳ بازديد

امروزه اكثر مشاغل كوچك در شبكه هاي اجتماعي فعاليت مي كنند.

با اين حال ، فقط داشتن حساب رسانه هاي اجتماعي و ارسال به روزرساني هاي تجاري براي جذب و جذب مخاطب هدف كافي نيست.

 

گوگل ادز چيست

اگر مي خواهند توجه مشتريان بالقوه را جلب كنند و با مشتريان فعلي ارتباط برقرار كنند ، مشاغل بايد خلاق و سازگار باشند.

بهترين راه براي انجام اين كار از طريق يك كمپين بازاريابي رسانه اي قوي است.

اما يكي از بزرگترين چالش هاي رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك ، كمبود منابع است.

اكثر مشاغل كوچك داراي يك تيم بازاريابي ديجيتال ساده و بودجه اي حتي مناسب براي مديريت رسانه هاي اجتماعي هستند.

به همين دليل است كه صاحبان مشاغل كوچك بايد در مورد حضور خود در رسانه هاي اجتماعي استراتژيك عمل كنند.

با توسعه يك كمپين بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي كه با مخاطبان مورد نظر خود مطابقت داشته باشد…

… مشاغل كوچك مي توانند بودجه شبكه هاي اجتماعي خود را به حداكثر برسانند و نتايج را حداكثر كنند.

و براي ايجاد كمپين هاي موفق رسانه هاي اجتماعي ، درك دليل اشتراك گذاري مطالب كاربران در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي بسيار مهم است.

بر اساس تحقيقات گروه بين المللي مصرف كننده نيويورك تايمز…

… نشان داده شد كه كاربران پست هايي را به اشتراك مي گذارند تا نگاهي اجمالي به خود داشته باشند و به غني سازي زندگي ديگران كمك كنند.

هرچه محرك احساسي يك پست خاص بيشتر باشد ، شانس بيشتري براي به اشتراك گذاشتن آن وجود دارد.

و اين محرك ها مي توانند از شادي ، غم ، عصبانيت متغير باشند.

بنابراين ، مشاغل كوچك چه مي توانند بكنند تا كمپين بازاريابي رسانه هاي اجتماعي خود را به سطح بعدي برسانند؟

در زير ، ما برخي از كمپين هاي موفق رسانه هاي اجتماعي نمونه هايي از مشاغل كوچك را كه به مخاطبان هدف خود رسيده اند برجسته مي كنيم:
كمپين هاي موفق بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

    انقلاب برگر
    شركت كنسروسازي شهري
    استخدام نظامي
    بلوم و وحشي

1. انقلاب برگر

برگر انقلاب يك رستوران برگر است كه در انتاريو ، كانادا واقع شده است.

وقتي صحبت از بازاريابي آنها مي شود ، هدف اين رستوران اين است كه با مشتريان محلي خود در تماس باشد و مشتريان فعلي خود را نيز تشويق كند تا بازديدهاي مكرر را تشويق كند.

آنها در حال رشد فزاينده اي در رسانه هاي اجتماعي هستند و هنگام ارسال به روز رساني در مورد ويژه برگرها و محصولات جديد آنها بسيار فعال هستند.

يكي از مواردي كه Burger Revolution در مورد استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي آنها به خوبي انجام مي دهد ، به اشتراك گذاشتن محتوا از مشتريان آنها است.

 

قوانين سئو

 

اين رستوران داراي كمپين بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي است كه به عنوان "نظر روز" شناخته مي شود.

در محل فروشگاه فيزيكي ، آنها يك تخته دارند كه در آن مشتريان مي توانند نظرات خود را در مورد تجربه خود در يك يادداشت Post-It ارسال كنند.

سپس ، تيم برگر انقلاب نظر مورد علاقه خود را هر روز در رسانه هاي اجتماعي ارسال مي كند.

كمپين بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

اين پيام دل انگيز از طرفدار جوان مطمئناً تارهاي قلب را به خود جلب مي كند.

اين كمپين بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي راهي عالي براي Burger Revolution است تا تجربيات مثبت مشتريان خود را برجسته كند.

همچنين با نشان دادن نظرات واقعي افرادي كه عاشق گذراندن وقت در آنجا هستند ، به انسان سازي برند كمك مي كند.

ناگفته نماند ، طرفداران و پيروان برگر انقلاب عاشق ديدن اين پست روزانه هستند.

آنها اغلب محتوا را دوست دارند ، بازنشر مي دهند و درباره آن اظهار نظر مي كنند تا حمايت خود را نشان دهند.

كمپين بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

اين نظر آن روز كه درست قبل از روز مادر ارسال شده است ، فصلي مناسب است.

اظهار نظر كمپين روز يك راه منحصر به فرد براي Burger Revolution است تا از محتواي توليد شده توسط كاربران در صفحات خود در شبكه هاي اجتماعي استفاده كند.

اين يك تلاش بازاريابي رسانه هاي اجتماعي مقرون به صرفه است كه اكثر مشاغل كوچك مي توانند از آن براي جذب و مشاركت بازار هدف خود استفاده كنند.

اما نگران نباشيد براي استفاده از محتواهاي ايجاد شده توسط كاربر ، لازم نيست كه كسب و كار شما داراي يادداشت هاي دست نويس از مشتريان مورد علاقه شما باشد.

هنوز مي توانيد راه هايي براي تشويق طرفداران و دنبال كنندگان خود براي ايجاد محتوايي كه مي توانيد به اشتراك بگذاريد پيدا كنيد.

يكي از بهترين روش ها اين است كه يك مسابقه در شبكه هاي اجتماعي برگزار كنيد كه در آن از مشتريان مي خواهيد عكس هاي خود را با استفاده از محصولات شما ارسال كنند.

مردم عاشق چيزهاي رايگان يا هدايا هستند.

حتي اگر چيز كوچكي بدهيد ، باز هم مي توانيد محتواي فوق العاده اي را از مشتريان خود توليد كنيد.

در نهايت ، محتواي توليد شده توسط كاربران يك استراتژي رسانه هاي اجتماعي بي ارزش براي مشاغل كوچك شما است.

اين به مشتريان و نحوه استفاده از محصولات و خدمات شما در دنياي واقعي نشان مي دهد.

محتواي توليد شده توسط كاربر نيز آگاهي و اعتماد برند شما را بهبود مي بخشد.

وقتي مردم ببينند ديگران چگونه به برند شما واكنش مثبت نشان مي دهند ، به احتمال زياد به تجارت شما فرصت مي دهند.
2. شركت كنسرو شهري

شركت Urban Canning يك تجارت كوچك در سن پترزبورگ ، فلوريدا است كه غذاهاي دست ساز و طبيعي توليد شده مانند مربا ، ترشي و خردل آبجو را ارائه مي دهد.

هدف كمپين بازاريابي آنها اين است كه نه تنها به مشتريان محلي دسترسي پيدا كنند ، بلكه مي توانند محصولات خود را از اتاق مزه يا فروشگاه ها و بازارهاي محلي خريداري كنند.

اما ، همچنين به مصرف كنندگان و توزيع كنندگان جديدي دسترسي پيدا كنيد كه بتوانند محصولات خود را به صورت آنلاين خريداري كنند.

 

ايده پست اينستاگرام

Urban Canning يك كار عالي در زمينه مارك گذاري خود به عنوان يك شركت صنايع دستي صنايع غذايي انجام مي دهد.

از آنجا كه آنها بر استفاده از fre تمركز مي كنند

قوانين رسانه هاي اجتماعي براي اينستاگرام و فيس بوك شما بايد براي كمپين رسانه هاي اجتماعي موفق بدانيد

۵ بازديد

شما ممكن است از همكاران همكار يا صاحبان شركت شنيده باشيد كه رسانه هاي اجتماعي واقعا بازي را از لحاظ رهبري و فروش تغيير داده اند.

و اگر از طريق هر يك از وبلاگ هاي رسانه هاي اجتماعي ما از بين رفته باشيد.

 

ايده پست اينستاگرام

شما احتمالا يك مطالعه موردي يا دو مورد را در مورد چگونگي مصرف x مقدار دلار اعلام كرده ايد و بازگشت (و سپس برخي) را دو برابر كرده ايد!

رسانه هاي اجتماعي يك راه عالي براي رسيدن به مشتريان بالقوه هستند كه ممكن است در غير اين صورت از دست رفته اند.

اما برخي از شما ممكن است شروع به اجراي برخي از كمپين هاي اجتماعي خود را به خود داشته باشيد، و نمي بينيد كه نوع نتايج شما را در مورد شنيدن!

يكي از مزاياي استخدام يك شركت بازاريابي رسانه هاي اجتماعي اين است كه ما همه راهنمايي ها، ترفندها را مي دانيم.

و قوانين رسانه هاي اجتماعي مورد نياز براي ايجاد مبارزات انتخاباتي شما.

و هنگامي كه ما مي گويند قوانين رسانه هاي اجتماعي، ما در مورد ايده هاي ذهني صحبت نمي كنيم كه به طور كلي نتايج يك كمپين را افزايش مي دهد.

ما در مورد قوانين رسانه هاي اجتماعي واقعي صحبت مي كنيم: دستورالعمل ها و سياست هاي تبليغاتي كه توسط بهترين سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي تعيين شده اند كه تبليغ كنندگان و كسب و كار مانند شما بايد پيروي كنند.

هنگامي كه مشتريان جديد در هيئت مديره ما در Lyfe قرار مي گيرند.

يكي از اولين چيزهايي كه ما انجام مي دهيم، تجزيه و تحليل هر كار رسانه هاي اجتماعي است كه مشتري قبلا به خود و يا با يك شركت بازاريابي قبلي انجام داده است.

در انجام اين كار، ما اغلب اشتباهات رايج را پيدا مي كنيم كه كسب و كارها و تبليغ كنندگان در سرمايه گذاري هاي رسانه هاي اجتماعي خود شركت مي كنند، زيرا نمي دانند چگونه قوانين رسانه هاي اجتماعي را دنبال كنند.

هنگامي كه شما قوانين رسانه هاي اجتماعي را نقض مي كنيد، اغلب كمپين شما را تضعيف مي كند، و گاهي اوقات مي تواند كمپين خود را از اجراي كامل خود متوقف كند!

يادگيري قوانين رسانه هاي اجتماعي و حفظ آنها به عنوان آنها تغيير در طول زمان بسيار مهم است براي حفظ كار رسانه هاي اجتماعي خود را موثر است.

بنابراين امروز، ما برخي از قوانين رسانه هاي اجتماعي بالا را به اشتراك مي گذاريم كه بايد بدانيد!
6 قوانين رسانه هاي اجتماعي كه شما بايد بدانيد

    اندازه تصوير آلي
    اندازه تصوير آگهي
    20٪ متن فيس بوك براي تصاوير تبليغاتي فيس بوك
    زبان آگهي
    كپي ????
    آيا كسب و كار شما در ليست ممنوعيت يا محدود فيس بوك است؟

1. اندازه تصوير آلي

يكي از اشتباهات ما اغلب مي بينيم كه كسب و كار ساخت در تصاويري هستند كه آنها براي رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند.

اغلب، يك كسب و كار براي يك گرافيك يا يك تصوير طراحي شده از طراح گرافيك پرداخت مي شود، اما آنها فقط آن را در يك اندازه دارند.

 

گوگل ادز چيست

بنابراين، آنها سپس سعي مي كنند از يك گرافيك در تمام سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي خود استفاده كنند.

مشكل اين است كه هر پلت فرم داراي اندازه تصوير خود را براي محتواي ارگانيك دارد.

هنگامي كه ما مي گوييم محتواي ارگانيك، ما در مورد پست هاي منظم صحبت مي كنيم كه بر روي صفحه رسانه هاي اجتماعي خود منتشر مي كنيد كه با هر دلار تبليغاتي حمايت نمي شود.

به عنوان مثال، فقط چند تن از تفاوت ها در اندازه هاي پست ارگانيك زير را بررسي كنيد:

قوانين رسانه هاي اجتماعي

قوانين رسانه هاي اجتماعي

قوانين رسانه هاي اجتماعي

فقط با نگاه كردن به اين سه سيستم عامل رسانه هاي اجتماعي به تنهايي، مي توانيد بگوييد كه اگر از همان تصوير در فيس بوك استفاده كرديد، همانطور كه در LinkedIn انجام داديد، تصوير شما قطع خواهد شد!

اگر پول را در يك گرافيك طراحي كرده ايد يا تصاوير ما را با لوگوي خود علامت گذاري كرده ايد، نمي خواهيد اين بخش ها قطع شوند.

اين تصوير را مي سازد (و بنابراين نام تجاري) به نظر مي رسد كمتر حرفه اي به بيننده نگاه كنيد.

اين يك گام ساده اما مهم است كه شما مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه به نظر مي رسد درست در سراسر سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي شما.
2. اندازه تصوير آگهي

حالا كه ما درباره اندازه تصوير براي پست هاي ارگانيك صحبت كرديم، بياييد درباره اندازه تصوير براي تبليغات صحبت كنيم.

نه تنها اندازه ها دوباره بين سيستم عامل ها متفاوت هستند، بلكه آنها نيز متفاوت از اندازه هاي تصوير ارگانيك خود هستند.

آنها نيز بسته به كمپين تبليغاتي شما متفاوت هستند.

هنگامي كه ما در مورد كمپين هاي تبليغ صحبت مي كنيم، به معناي اهداف متفاوتي هستيم كه مي توانيد در تبليغات فيس بوك بهينه سازي كنيد.

به عنوان مثال، اگر مي خواهيد صفحه بيشتري را در صفحه كسب و كار فيس بوك خود دوست داشته باشيد.

شما مي خواهيد يك صفحه مانند يك كمپين را اجرا كنيد كه نياز به يك اندازه تصوير آگهي متفاوت از يك آگهي دارد كه ترافيك را به وب سايت شما ارسال مي كند.

اندازه هاي مختلف آگهي هاي مختلف را براي چند سيستم عامل زير بررسي كنيد:

اندازه تصوير آگهي فيس بوك:

 

گوگل ادز چيست

قوانين رسانه هاي اجتماعي

نمايش مشخصات عمومي Instagram:

قوانين رسانه هاي اجتماعي

توييتر اندازه تصوير آگهي:

قوانين رسانه هاي اجتماعي

همچنين اخيرا فيس بوك به روز رساني ديگري براي محدوديت هاي تبليغاتي تلفن همراه خود منتشر كرده است.

چه جديد در اين به روز رساني است؟ خوب، همه چيز كوچكتر خواهد بود. براي خاص بودن، اين تغييراتي است كه اجرا خواهد شد.

    اكنون تنها سه خط متون وجود خواهد داشت
    كاربران بايد روي "ديدن بيشتر" براي متون بيشتر كليك كنند
    نسبت ابعاد در 4: 5 براي عكس ها و فيلم ها خواهد بود

و اين فقط سه سيستم عامل رسانه هاي اجتماعي هستند!

در مورد تصاوير آگهي، نه تنها شما مي خواهيد از طرح هاي برش به همان دليل كه شما با پست هاي ارگانيك انجام مي دهيد اجتناب كنيد.

اما اين پلت فرم حتي ممكن است آگهي را اجرا نكنند، اگر تصوير مورد نياز ابعاد مناسب نيست.
3. قوانين متن 20٪ فيس بوك براي تصاوير تبليغاتي

اندازه گيري تنها مورد نياز نيست كه شما در هنگام كار با تصاوير تبليغاتي رسانه هاي اجتماعي نياز داريد.

 

سئو چيست

اين قانون رسانه هاي اجتماعي ما قصد داريم به اشتراك بگذاريم، مي توانيم حتي بيشتر از آنچه كه به طور مستقيم به آن برسد، حياتي باشد

چرا سئو محلي مهم است و چگونه بر تجارت شما تأثير مي گذارد

۱ بازديد

احتمالاً زياد شنيده ايد كه SEO محلي يكي از مهمترين جنبه هاي بازاريابي ديجيتال است.

اين احتمالاً به اين دليل است كه چگونه مي توانيد از كسب و كار خود با بهينه سازي ساده موتورهاي جستجوي محلي استفاده كنيد.

 

چك ليست سئو وب سايت

با اين حال ، ما فكر مي كنيم اين عادلانه است كه قبل از اينكه سرمان را تكان دهيم و با نظرات عمومي موافق باشيم.

ما بايد يك ايده مختصر در مورد اينكه SEO دقيقا محلي چيست ، ارتباط آن در دنياي امروز و تأثير آن بر مشاغل داشته باشيم.

اجازه دهيد اين مقاله راهنماي SEO محلي باشد كه تمام اين اطلاعات را براي شما تجزيه مي كند.

با ارائه درك عميق تري از دنياي SEO محلي.

شما مي توانيد تصور روشني از اين موضوع داشته باشيد كه چرا سئوي محلي داراي چنين جايگاه غالب در بازاريابي آنلاين است و چگونه مي توان يك استراتژي سئو قوي ايجاد كرد.

با يك استراتژي SEO موثر محلي ، مي توانيد آگاهي بيشتري را به كسب و كار خود برسانيد ، كه منجر به بازديد بيشتر از محل شما مي شود.

و به نوبه خود ، اين به شما كمك مي كند تا تجارت خود را توسعه دهيد.
سئو محلي چيست؟

سئوي محلي صرفاً تنوعي از سئوي اصلي شما است و با هدف اطمينان يافتن كسب و كار شما در موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ ، توسط افرادي كه آن را در محل خود جستجو مي كنند ، پيدا مي شود.

نكته اصلي اين است كه با ارتقاء رتبه بندي جستجوي محلي ، براي ارتقاء ديد كسب و كار شما در جستجوهاي مبتني بر مكان استفاده مي شود.

اينها شامل جستجوهايي با شرايط جغرافيايي خاص ، مانند شهر ، ايالت ، كد پستي ، منطقه خدمات و غيره ،

و ، جستجوهاي "در نزديكي من" ، جايي كه Google موقعيت جغرافيايي فرد را انتخاب كرده و نتايج جستجو را از آن منطقه ارائه مي دهد.
تفاوت بين SEO و SEO محلي چيست؟

ممكن است قبلاً در مورد SEO (بهينه سازي موتور جستجو) چيزي نشنيده باشيد.

در غير اين صورت ، SEO بهينه سازي وب سايت شما براي نمايان شدن بيشتر آن در موتورهاي جستجو در سطح جهاني است.

كليد واژه به صورت جهاني وجود دارد. اين چيزي است كه SEO و SEO محلي را متفاوت مي كند.

SEO محلي بيشتر بر مخاطبان نزديك كسب و كار شما ، در جامعه شما متمركز است ، بر خلاف مخاطباني كه نيستند.

SEO يك ********ر عمومي تر است كه SEO محلي را در بر مي گيرد.

تشخيص اين تفاوت بين اين دو در نهايت به كسب و كار شما كمك مي كند تا روشهاي بهتري براي دستيابي به سرنخ هاي واجد شرايط خود بسازد.

اكنون ما نمي گوييم كه اگر يك كسب و كار كوچك محلي هستيد ، بايد از SEO عمومي خودداري كنيد.

به طور كلي ، دانستن اصول اوليه SEO ، به طور كلي ، مي تواند شروع خوبي براي هر صاحب مشاغل باشد كه به دنبال كسب اطلاعات بيشتر در مورد بهينه سازي موتورهاي جستجو است.

اما ما مي گوييم ، به عنوان يك تجارت محلي ، در سئوي عمومي متوقف نشويد. عميق تر شيرجه بزنيد.

وقتي از فرم تخصصي SEO استفاده مي كنيد كه به طور خاص مصرف كنندگان را كه بيشتر مرتبط با كسب و كار شما هستند ، هدف قرار مي دهد.

آن زمان است كه شما بالاترين بازده بازگشت سرمايه را خواهيد داشت و بهترين نتايج را مشاهده خواهيد كرد.
چرا SEO محلي اهميت دارد؟

علاوه بر اين كه به شما امكان مي دهد بازده سرمايه گذاري بيشتري كسب كنيد ، مي تواند به شما در نفوذ بهتر به بازار محلي كمك كند.

 

قوانين سئو

سئوي محلي بسيار مهم است ، به ويژه اگر مشاغلي با فروشگاه آجر و ملات داريد يا در قسمتي از خدمات سرويس ارائه مي دهند.

اين امر با آشكار ساختن اطلاعات كسب و كار شما براي جستجوگران منطقه شما (كه اغلب صلاحيت بيشتري دارند) ، به ترافيك به مكان فيزيكي شما كمك مي كند.

طبق مطالعه انجام شده توسط فوربس ، 95 درصد از كاربران تلفن هاي هوشمند از دستگاه خود براي انجام جستجوي تلفن همراه براي مشاغل محلي استفاده كرده اند.

از اين تعداد 61 the با مشاغل تماس گرفتند و 59 از آنها بازديد كردند.

و SearchEngineWatch دريافت كه 70٪ از كاربران تلفن همراه براي تماس مستقيم با يك كسب و كار از نتايج جستجوي Google با استفاده از تلفن هاي همراه خود كليك مي كنند.

اكنون اين اعداد به شما مي گويند كه سرنخ هاي جستجوهاي مبتني بر موقعيت مكاني اصلي براي مشتريان بالقوه است و اين اعداد فقط در حال افزايش است.

از آنجا كه اين راهنمايي ها از افرادي است كه به طور خاص به دنبال محصولات يا خدماتي هستند كه كسب و كار شما ارائه مي دهد.

به راحتي مي توان فرض كرد كه اين سرنخ هاي واجد شرايط هستند كه قطعاً نرخ تبديل بالاتري نيز خواهند داشت.

به همين دليل است كه تمركز بر عوامل رتبه بندي كه به مشتريان محلي اجازه مي دهد مشاغل شما را در صفحات نتايج بيابند بسيار مهم است.

مخصوصاً براي مشاغل كوچك.

به عنوان يك كسب و كار كوچك كه هنوز سعي در ايجاد مشتري بيشتر يا جذب ترافيك بيشتر در مكان فيزيكي شما دارد ، نماي بازي نام بازي است.

هنگامي كه اطلاعات كسب و كار شما در نتايج جستجو ظاهر مي شود ، مي توانيد نتايج ارگانيك بازاريابي ديجيتال خود را افزايش دهيد.

و اين به معني تجارت بيشتر و درآمد بيشتر است!
كسب و كار خود را در 3 بسته محلي Google انجام دهيد

علاوه بر اين ، SEO محلي مي تواند به كسب و كار شما كمك كند تا در بسته 3 محلي Google ظاهر شود.

3 بسته محلي Google يكي از مورد علاقه ترين نقاط در مورد نتايج SEO است.

مي پرسيد اين 3 بسته محلي چيست؟ خوب ، اينجا است.

سئو محلي

در ابتدا ، SERP گوگل به جستجوهاي محلي پاسخ داد و هفت مشاغل پرطرفدار مرتبط با جستجوي شما را در قالب يك قطعه نشان داد.

 

ايده پست اينستاگرام

اين بسته محلي 7 بسته ناميده مي شد و آدرس ها ، شماره تلفن ها و پيوندهاي مستقيم هر يك از آن مشاغل را نشان مي داد.